المنتدى الاول لخدمة اهالى قرية جمجره
اهلا وسهلا بك فى منتدى جمجره
اذا كنت زائرا فتفضل بالتسجيل بالضغط على كلمة تسجيل
وان كنت عضوا فتفضل بالدخول


مع تحيات مدير الموقع
صـلاح سامى صلاح



 
البوابةالرئيسيةمكتبة الصورالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اسأل سؤال للى بعدك

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
صلاح سامى
المدير العام
المدير العام
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : اخر
انا من عائلة : بركات
انا من سكان : منطقة وسط البلد
الرتبة : المدير العام
ذكر
الابراج : الحمل
عدد الرسائل : 4125
تاريخ الميلاد : 22/03/1991
العمر : 27
الموقع : 01116450078
العمل/الترفيه : انسان مهم
المزاج : الحمد لله
نقاط : 4062
تاريخ التسجيل : 13/02/2009

مُساهمةموضوع: اسأل سؤال للى بعدك   الإثنين مارس 09, 2009 8:49 pm


ازيكم جميعا ..... بخير الحمد لله ؟ ... الحمد لله .

دى فكرة لعبه جميله اوى كنت بلعبها قبل كده فى احد المنتديات


اللعبه عباره انك هتسال سؤال للى بعدك واللى يدخل بعدك يجاوب عليه ويسيب سؤال للى بعده ... وهكذا ..

طبعا مش لازم اكد على الصراحه التامه .


وانا هبدأ بأول سؤال للى بعدى : ايه اخر حاجه حصلتلك زعلتك واخر حاجه فرحتك ؟



عدل سابقا من قبل ميسى جمجرة في الخميس مارس 26, 2009 11:57 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://gamgara.ahlamountada.com
الخبير النفسى
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

الرتبة : سوبر ستار
ذكر
الابراج : الميزان
عدد الرسائل : 588
تاريخ الميلاد : 20/10/1987
العمر : 30
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة قسم محاسبة
المزاج : الحمد للة
نقاط : 474
تاريخ التسجيل : 16/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الإثنين مارس 09, 2009 9:56 pm

اخر حاجة زعلتنى ان مجموعة من صحابى المفضلين وهم
على السعيد
محمد صلاح
محمد محفوظ
رامى جمال
وشوية معرفهمش
كانوا رايحين رحله الى الاقصر واسوان واتنصب عليهم
ومنهم من عمل اجازة من الشغل ومنهم من قام بتحضير الطعام
ومنهم من شحت الهدوم من صحابه
ومنم من حضر الكاميرا وباقى المستلزمات :affraid: :affraid: :affraid: :affraid: :affraid: :affraid:
واخر حاجة فرحتنى
لا يوجد شئ يفرحنى
واسمع كلام الناس جورج وسوف
:lol!:
:lol!:
سؤالى
اية رايكم فى الخيانة :lol!:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوحسن
عضو جينيس
عضو جينيس
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : من اصحابى
انا من عائلة : ابو عثمان
انا من سكان : منطقة الترعة
ذكر
الابراج : القوس
عدد الرسائل : 2068
تاريخ الميلاد : 30/11/1964
العمر : 53
العمل/الترفيه : معلم
المزاج : فل الفل
نقاط : 2573
تاريخ التسجيل : 17/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الإثنين مارس 09, 2009 10:01 pm

[b][size=24]اكثر حاجة اكرها في الدنيا لدرجة لو فيلم في خيانة اقوم ومحبش اكمله



ان قومت الصبح لقيت نفسك رئيس وزراء ماذا تفعل
ize]
[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمس مصر
الادارة
الادارة
avatar

الرتبة : الادارة
ذكر
الابراج : الاسد
عدد الرسائل : 3041
تاريخ الميلاد : 12/08/1982
العمر : 36
العمل/الترفيه : عضو مجلس ادارة بمركز شباب جمجرة الجديدة
المزاج : الحمد لله
نقاط : 3747
تاريخ التسجيل : 14/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الإثنين مارس 09, 2009 10:07 pm

طبعا استقيل اول ماعرف طبعا عشان مش مناسبة ليا انا مكانتى متسمحليش بهذا المنصب انا اطمح فى مكان اسمى من كدة وهكون متواضع هقبل بالحكم عشان خاطر شباب جمجرة سؤالى بقى لو انا مسكت الحكم وامرت بالجهاد قصدى جهاد النفس متودوناش فى داهية هتعملو اية هتحاربو معايا ولا هتغتالونى فى اقرب فرصة ولا اية؟


عدل سابقا من قبل هيثم نصر في الإثنين مارس 09, 2009 10:23 pm عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوحسن
عضو جينيس
عضو جينيس
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : من اصحابى
انا من عائلة : ابو عثمان
انا من سكان : منطقة الترعة
ذكر
الابراج : القوس
عدد الرسائل : 2068
تاريخ الميلاد : 30/11/1964
العمر : 53
العمل/الترفيه : معلم
المزاج : فل الفل
نقاط : 2573
تاريخ التسجيل : 17/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الإثنين مارس 09, 2009 10:12 pm

اكتب سؤال لو سمحت للي بعدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صلاح سامى
المدير العام
المدير العام
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : اخر
انا من عائلة : بركات
انا من سكان : منطقة وسط البلد
الرتبة : المدير العام
ذكر
الابراج : الحمل
عدد الرسائل : 4125
تاريخ الميلاد : 22/03/1991
العمر : 27
الموقع : 01116450078
العمل/الترفيه : انسان مهم
المزاج : الحمد لله
نقاط : 4062
تاريخ التسجيل : 13/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الإثنين مارس 09, 2009 10:24 pm


خلاص انا هرد على اللى فات وبعدين هحط سؤال
الرد
لو صحيت ولقيت نفسى رئيس وزراء
هقوم نايم تانى وشد اللحاف

اما السؤال
فى وجهة نظرك هل اهل جمجرة تعاملو مع موقع ومنتدى جمجرة
بشكل حضارى
وايه رايك فى الفكرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://gamgara.ahlamountada.com
العمده
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 203
العمل/الترفيه : طالب القرب
المزاج : يعنى
نقاط : 33
تاريخ التسجيل : 14/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الإثنين مارس 09, 2009 10:28 pm

شكرا على السوال ده
لانه سوال مهم جدا
جمجره اتعملت معاه حلو بس بعض الشباب وضع اقترحاته فى الوقع ورايه زعل ناااس وناس بيشتمو بعض بس فى ناس عملتو بشكل حضارى
لو تلفونك رن وسمعت واحد بيقول انت جمجراوىبت تلاجه رد فعلك ايه؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخبير النفسى
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

الرتبة : سوبر ستار
ذكر
الابراج : الميزان
عدد الرسائل : 588
تاريخ الميلاد : 20/10/1987
العمر : 30
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة قسم محاسبة
المزاج : الحمد للة
نقاط : 474
تاريخ التسجيل : 16/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الثلاثاء مارس 10, 2009 12:09 am

[size=48][/size][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


هكون مببسوط وهقول لة لو لم اكن جمجراوى لوددت ان اكون جمجراوى
سؤالى
ما معنى ان تحب شخص يكرهك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صلاح سامى
المدير العام
المدير العام
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : اخر
انا من عائلة : بركات
انا من سكان : منطقة وسط البلد
الرتبة : المدير العام
ذكر
الابراج : الحمل
عدد الرسائل : 4125
تاريخ الميلاد : 22/03/1991
العمر : 27
الموقع : 01116450078
العمل/الترفيه : انسان مهم
المزاج : الحمد لله
نقاط : 4062
تاريخ التسجيل : 13/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الثلاثاء مارس 10, 2009 5:40 am


ليس لها معنى ولكنها فعلا فى منتهى الصعوبة ان تحب شخص وهو من داخله يكرهك
سؤالى
عادة سيئة وعادة ايجابية فيك ممكن تذكر العادتان؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://gamgara.ahlamountada.com
الخبير النفسى
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

الرتبة : سوبر ستار
ذكر
الابراج : الميزان
عدد الرسائل : 588
تاريخ الميلاد : 20/10/1987
العمر : 30
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة قسم محاسبة
المزاج : الحمد للة
نقاط : 474
تاريخ التسجيل : 16/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الثلاثاء مارس 10, 2009 8:22 am

العادة السيئة انى[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ام انا احب كل الناس ******اما الايجابية انى ممكن اسمح اى حد ظلمنى مهما كان
:lol!:
:lol!:
:lol!:
س

لو حد ظلمك ماذا تفعل لو كان فى يدك ان تظلمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة المنتدى
اميرة المنتدى
اميرة المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 1768
نقاط : 2732
تاريخ التسجيل : 07/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الثلاثاء مارس 10, 2009 7:50 pm

السؤال والله فى محله المثل بيقول بات مظلوم ولاتبات ظالم
ان الظلم ظلمات واى حد ظلمنى اقوله حسبى الله ونعم الوكيل



قصة الظالم والمظلوم يوم القيامة

عن أنس رضى الله عنه قال : " بينما رسول الله صلى الله عليه وسلم جالس إذ رأيناه ضحك حتى بدت ثناياه فقال له عمر : ما أضحكك يا رسول الله ؟ قال : رجلان من أمتى جثيا بين يدى رب العزة فقال أحدهما : يارب خذ لى مظلمتى من أخى . فقال الله : كيف تصنع بأخيك ولم يبق من حسناته شىء . قال : إن ذلك ليوم عظيم يحتاج الناس أن يُحمل من أوزارهم . فقال الله للطالب : ارفع بصرك فانظر . فرفع فقال : يارب أرى مدائن من ذهب وقصوراً من ذهب مكللة باللؤلؤ لأى نبى هذا أو لأى صديق هذا أو لأى شهيد هذا . قال : لمن أعطى الثمن . قال : يارب ومن يملك ذلك . قال : أنت تملكه . قال بماذا ؟ قال : بعفوك عن أخيك . قال : يارب إنى قد عفوت عنه . قال الله : فخذ بيد أخيك وأدخله الجنة " . فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم عند ذلك : " اتقوا الله وأصلحوا ذات بينكم فإن الله يصلح بين المسلمين

رواه الحاكم والبيهقى فى البعث وقال صحيح الإسناد


سؤالى للى بعدى اممممممممممم :scratch:

[size=24]لو عرفت انى باقى على عمرك ساعات هتعمل ايه فى الساعات دى؟[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صلاح سامى
المدير العام
المدير العام
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : اخر
انا من عائلة : بركات
انا من سكان : منطقة وسط البلد
الرتبة : المدير العام
ذكر
الابراج : الحمل
عدد الرسائل : 4125
تاريخ الميلاد : 22/03/1991
العمر : 27
الموقع : 01116450078
العمل/الترفيه : انسان مهم
المزاج : الحمد لله
نقاط : 4062
تاريخ التسجيل : 13/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الثلاثاء مارس 10, 2009 7:59 pm


اكيد طبعا صعبة جدا
بس هقولك
اكيد طبعا هحس بخوف
طبعا هحاول ابتدى اعمل كل حاجة تخطر على بالى
بحيث يرضى عنى الله قبل ما اموت
طبعا هبقى ندمان على كل اللى فات
بس الندم ساعتها مش هينفع
ففعلا الواحد منا المفروض يعد لاخرته
ده الحال لو انا عرفت انى انا فضلى ساعات
فما بالك الواحد اساسا مش هيعرف هيبقى ايه الحال
ربنا يرحمنا برحمته

سؤالى للى بعدى
ايه الايجابيات والسلبيات الموجودة فى المنتدى بتعنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://gamgara.ahlamountada.com
ابوحسن
عضو جينيس
عضو جينيس
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : من اصحابى
انا من عائلة : ابو عثمان
انا من سكان : منطقة الترعة
ذكر
الابراج : القوس
عدد الرسائل : 2068
تاريخ الميلاد : 30/11/1964
العمر : 53
العمل/الترفيه : معلم
المزاج : فل الفل
نقاط : 2573
تاريخ التسجيل : 17/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الثلاثاء مارس 10, 2009 10:59 pm

ميسى جمجرة كتب:


سؤالى للى بعدى

ايه الايجابيات والسلبيات الموجودة فى المنتدى بتعنا

يه ديما تسأل سؤالين المفروض انك تسئل واحد اما الايجابيات او السلبيات اولا انا راجل ديما متفائل علشان كده هتكلم عن الايجابيات
1 جمجراوىرت حاجز السن في المناقشة هناك فرق زمني يتعدي الثلاثين بين بعض الاعضاء
2 احسست بجو اسري لاننا جميعا من نفس القرية
3طرح افكار جديد للتطوير
4عرفتني بيكم وده كفاية
السؤال ليه بتدخل هذا المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخبير النفسى
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

الرتبة : سوبر ستار
ذكر
الابراج : الميزان
عدد الرسائل : 588
تاريخ الميلاد : 20/10/1987
العمر : 30
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة قسم محاسبة
المزاج : الحمد للة
نقاط : 474
تاريخ التسجيل : 16/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الثلاثاء مارس 10, 2009 11:32 pm

انا دخلت المنتدى لانى بحب التغير
وهذا المنتدى اصبح نقطة تغير لهذة المدينة
(جمج[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]رة)

س

اية رايكم فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العمده
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 203
العمل/الترفيه : طالب القرب
المزاج : يعنى
نقاط : 33
تاريخ التسجيل : 14/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الأربعاء مارس 11, 2009 9:39 am

المنتدى ملوش حل
السوال
ايه رايك فى الموقع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخبير النفسى
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

الرتبة : سوبر ستار
ذكر
الابراج : الميزان
عدد الرسائل : 588
تاريخ الميلاد : 20/10/1987
العمر : 30
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة قسم محاسبة
المزاج : الحمد للة
نقاط : 474
تاريخ التسجيل : 16/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الأربعاء مارس 11, 2009 6:05 pm

الموقع ليس نافذة تطل بك على جمجرة

ولكنهة

يطل بك على العالم
س

امنية تتمناها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوحسن
عضو جينيس
عضو جينيس
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : من اصحابى
انا من عائلة : ابو عثمان
انا من سكان : منطقة الترعة
ذكر
الابراج : القوس
عدد الرسائل : 2068
تاريخ الميلاد : 30/11/1964
العمر : 53
العمل/الترفيه : معلم
المزاج : فل الفل
نقاط : 2573
تاريخ التسجيل : 17/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الأربعاء مارس 11, 2009 8:57 pm

س



امنية تتمناها[/center][/quote]
ان تختفي الامية من القرية
ان يخرج منها عالم اورجل دين ويظل مقيم بالقرية
ان تكون قريتنا نظيفة
امنية خاصة ربنا يهدي اولادي وشباب القرية جميعا
السؤال ليه شباب القرية لا يجتمع حول مشروع تنموي يفيد كل القرية ويرفع المستوي الاقتصادي لافرادها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة المنتدى
اميرة المنتدى
اميرة المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 1768
نقاط : 2732
تاريخ التسجيل : 07/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الأربعاء مارس 11, 2009 9:07 pm

بالفعل فى مشرروع وهو محطة تصدير البرتقال

وعندك مصنع مياه بركه كل ده فاتح بيوت كتيره


لو عندك مشروع نفذ والشباب فى عرض شغلانه

بس متنسنيش واحجزلى مكانى

وسؤالى :scratch:

ما هو الاسم الذي اخترته لابنك أو ابنتك في المستقبل (إن شاء الله)؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
midooooooooooo
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
الابراج : الثور
عدد الرسائل : 332
تاريخ الميلاد : 10/05/1990
العمر : 28
الموقع : مصر العجيبه
المزاج : عالي اخر حاجه
نقاط : 330
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الأربعاء مارس 11, 2009 9:30 pm

يوســــــف و مريم


السؤال :cheers:


موقف حصل وكنت في نص هدومك وعملت ايه ولو اتكرر تاني هتعمل ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صلاح سامى
المدير العام
المدير العام
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : اخر
انا من عائلة : بركات
انا من سكان : منطقة وسط البلد
الرتبة : المدير العام
ذكر
الابراج : الحمل
عدد الرسائل : 4125
تاريخ الميلاد : 22/03/1991
العمر : 27
الموقع : 01116450078
العمل/الترفيه : انسان مهم
المزاج : الحمد لله
نقاط : 4062
تاريخ التسجيل : 13/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الأربعاء مارس 11, 2009 10:12 pm


هقلك يا سيدى هو موقف حلو بس كان محرج جدا
الاسبوع اللى فات كنت فى الكلية
وقاعدين انا وصاحبى محمد خالد
وقاعدين فى محاضرة محاسبة
والمدرج زحمة جدا جدا لدرجة مكناش لقين مكان نقعد فيه
امنا قاعدين على الارض
وبدات اسرح ومكنتش مع الدكتووووور خالص
والجو ولعة وقاعدين على الارض
وحاجة صعبة وبقلنا 3 ساعات الراجل اللى فوق ده عمال يتكلم
وانا فى وادى وهو فى وادى

المهم كعاده الدكتور فى اخر المحاضرة بيسال عشوائى
بدات اركز اصل ممكن حظى يبقى وحش ويسالنى
بدا يسال فى العيال وانا مش عارف هما
بيتكلمو على ايه
المهم قعد نص ساعة يسال وحظى كان حلو ومسالنيش
المهم الدكتور قال هسال اخر سؤال قبل ما امشى
سال سؤاله وبعدين وقف واحد يجاوب معرفش
وقف انتين برده محدش عرف
وقف بنت طيب بنتين
طيب عشرة برده محدش عارف
طيب السؤال مفتوح للجميع اللى يعرف يجاوب

المهم انا برده مكنتش مع الدكتوووووووور خالص
اتلفت للواد محمد خالد وقلتله هما بيقولو ايه
قام قلى بيقولو كذا كذا كذا
قلتلو وانت عارف اجابة السؤال ده
قلى انا عارف اجابة بس شاكك فيها
قلتلو قلهالى عشان لو سالنى اقلو اى حاجة
قام قلهالى تقريبا قلى اربع او خمس كلمات فقط

المهم الدكتور زهق محدش عارف خالص
المهم عمل عرض قال اللى هيجاوب السؤال
له درجات اعمال السنة كلها
بعض العيال الغبية بداوا يرفعو ايديهم
ويحاولو يجاوبو بس برده دون فائده مع ذلك الدكتور

المهم انا بجانب من الدعابة رفعت ايدى ظنا منى ان الدكتور لن يرانى
ولكى اجعل اصحابى الجالسين جمبى على الارض يضحكون

المهم حصل اللى مكنتش متوقعه والدكتور شفنى
قمت وقفت وكنت فى نص هدومى
ووجهى جاب الوان الطيف امام المدرج كله

قلى هتعرف تجاوب ولا هتعمل زى الباقى

قلتله احاول يا دكتور

قلى اتفضل
قمت قايل الاربع خمس كلمات اللى الواد محمد
كان قايلهوملى

ولقيت ما لم اكن اتوقعه فى تلك الليلة

اذ بالدكتور يقف من على كرسيه
ويمسك بالميكروفون
وينادى باعلى صوته بعد ان ظهرت ملامح الفرح على وجهه
ان يصقف الجميع لى

واخذ يمدح فى اجابتى لمدة ربع ساعة
وبعد كل المديح هذا اخذ يمدح فى لمدة ربع ساعة اخرى
وانا اقف امامه لا اصدق ما حدث
واصحابى بجوارى فى حالة ذهول تماما وعلى راسهم
محمد خالد صاحب الاجابة

ثم نادى عليا الدكتور وقال لى تعالى يا من احسنت توظيف
ذكائك فى المادة الدراسية
واخذ ينادينى
بااممتاز والعبقرى والمدهش والفاب عديدة
ومن ثم تعرف على اسمى
ووعدنى بدرجات اعمال السنة كله
ومحمد خالد يثقف مبتل الوجه امامى
لم امتلك نفسى حتى وقعت على نفسى من كتر الضحك

وبعد ان خرجنا من المحاضرة
اذ فوجئت بكل الكلية تحاول
ان تتعرف عليا بنين وبنات
كانو يحبون ان يتعرفو على هذا الطالب العبقرى الذى
لا يسهو اثناء المحاضرة


سؤالى للى بعدى

نفس السؤال اللى انا جاوبت عليه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://gamgara.ahlamountada.com
الخبير النفسى
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

الرتبة : سوبر ستار
ذكر
الابراج : الميزان
عدد الرسائل : 588
تاريخ الميلاد : 20/10/1987
العمر : 30
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة قسم محاسبة
المزاج : الحمد للة
نقاط : 474
تاريخ التسجيل : 16/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الأربعاء مارس 11, 2009 10:41 pm

احكيلكم موقف رخم قوى كنت فى بنها انا ومعايا واحد صحبى
واحنا راجعين
ركبنا العربية
وبعد اما العربية مشيت
تفاجئت ان الاجرة ليست كاملة
كنا معانا انا وصديقى
35 قرش
والجرة كانت 100 قرش
والسواق عمال يقول فى اتنين مدفعوش
كل شوية يقول
لحد اما وشنا احمر
المهم قلنا لواحد اتفعلنا علشان احنا مش معانا فلوس
الراجل من شجاعة
قام




































وقال
للسواق فى اتنين معهمشى فلوس
السواق طلع جدع معانا


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخبير النفسى
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

الرتبة : سوبر ستار
ذكر
الابراج : الميزان
عدد الرسائل : 588
تاريخ الميلاد : 20/10/1987
العمر : 30
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة قسم محاسبة
المزاج : الحمد للة
نقاط : 474
تاريخ التسجيل : 16/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الأربعاء مارس 11, 2009 10:43 pm

سؤالى

اية الصفات اللى انت تريدها فى البنت اللى انت عايز تتجوزها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العمده
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 203
العمل/الترفيه : طالب القرب
المزاج : يعنى
نقاط : 33
تاريخ التسجيل : 14/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الخميس مارس 12, 2009 7:54 pm

:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
:?:
مش عارف حد غيرى يجاوب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوحسن
عضو جينيس
عضو جينيس
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : من اصحابى
انا من عائلة : ابو عثمان
انا من سكان : منطقة الترعة
ذكر
الابراج : القوس
عدد الرسائل : 2068
تاريخ الميلاد : 30/11/1964
العمر : 53
العمل/الترفيه : معلم
المزاج : فل الفل
نقاط : 2573
تاريخ التسجيل : 17/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الخميس مارس 12, 2009 11:55 pm

هو ده السؤال الوحيد الذي لا استطيع الاجابة عليه وانتم عارفين ليه انا هسيب السؤال كما هو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صلاح سامى
المدير العام
المدير العام
avatar

ايه رئيك فى موقع جمجرة : فكرة جديدة اظهرت بلدنا على الانترنت
كيف تعرفت على موقع جمجرة : اخر
انا من عائلة : بركات
انا من سكان : منطقة وسط البلد
الرتبة : المدير العام
ذكر
الابراج : الحمل
عدد الرسائل : 4125
تاريخ الميلاد : 22/03/1991
العمر : 27
الموقع : 01116450078
العمل/الترفيه : انسان مهم
المزاج : الحمد لله
نقاط : 4062
تاريخ التسجيل : 13/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسأل سؤال للى بعدك   الجمعة مارس 13, 2009 8:19 am


انا هجاوب هى حكاية يعنى
اولات تكون ذات خلق ودين
ثانيا تكون على قدر من الجمال
ثالثا اكون على قدر من المستوى التعليمى
ان تكون خفيفة الظل شيئا ما
ان تكون خبيرة بتدبير امون شئونها وبيتها

واهم حاجة

تكون بتعرف تطبخ بامية

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://gamgara.ahlamountada.com
 
اسأل سؤال للى بعدك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 20انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
المنتدى الاول لخدمة اهالى قرية جمجره :: المنتديات العامة :: الحوار العام-
انتقل الى: